Jak pozbyć się cellulitu?

Kobiety, bez względu na to, w jakim kraju mieszkają oraz na to ile maja lat, chcą być piękne i podziwiane. Są jednak takie kwestie, które z kobiecego punktu widzenia, utrudniają drogę do doskonałości. Najczęściej z tym problemem, borykają się państwa, które są silnie rozwinięte, a większość posiłków jest przetworzona oraz towarzyszą im składniki z upraw GMO.

O czym mowa? O cellulicie oczywiście. Pojawia się on bardzo często na naszych udach oraz pośladkach i psuje cała prezencję. W ziemie nie zwracamy na niego uwagi, ale w momencie, kiedy do lata zostaje niewiele chcemy wyglądać olśniewająco, o pojawia się obawa, czy zmieścimy się w strój kąpielowy. Takie właśnie obawy towarzyszą tym, którzy przypominają sobie w ostatniej chwili o wakacjach. Jak wyeliminować uciążliwy cellulit? Jeśli chcemy się go pozbyć to przede wszystkim, musimy wyeliminować z naszej diety cukry proste, sód oraz złe tłuszcze. To one są przyczyną uciążliwej tkanki tłuszczowej pod skórą, która rozkłada się nierównomiernie, tworząc tzw. cellulit.

Sód powinniśmy wyeliminować z posiłków, dlatego że odpowiedzialny jest za gromadzenie wody pozakomórkowej. W ten sposób powstają obrzęki. Gdzie taki sód znajdziemy? Przede wszystkim, w białym pieczywie. Dlatego, powinniśmy zamienić je na brązowe oraz pełnoziarniste produkty, kasze oraz płatki owsiane.

Na co zamienić szkodliwy tłuszcz? Przecież nasz organizm potrzebuje ich, gdyż niektóre witaminy rozpuszczają się właśnie w tłuszczach. Pozyskamy je z tłuszczów takich jak oliwa z oliwek, olej lniany, orzechów, ryb, nasion oraz produktów mlecznych. Bardzo istotne jest także spożywanie roślin strączkowych, warzyw, owoców oraz chudego mięsa. Niezbędny w naszej diecie jest tez błonnik, którego ilość powinniśmy stopniowo zwiększać. Jednak, musimy wiedzieć, że działa on tylko wtedy, kiedy ma odpowiednią ilość wody. Dlatego, bardzo ważne jest to, aby wypijać 8 szklanej wody w ciągu dnia wody. Dzięki temu nasz układ pokarmowy będzie działał lepiej i prężniej.

Aktywność fizyczna

Nie możemy także zapomnieć, że potrzebna jest nam odpowiednia ilość ruchu w ciągu dnia. Możemy chodzić na siłownię, biegać, jeździć rowerem lub też korzystać z basenu. Jeśli nie zawsze masz czas, to bardzo dobra alternatywą, szczególnie dla tych, którzy pracują w biurze – jest przemeblowanie. Robimy je w taki sp0osób, aby drukarka oraz inne sprzęty były poustawiane w drugim końcu pomieszczenia, abyśmy musiały wstać za każdym razem jak czegoś potrzebujemy. Lepszy taki ruch niż żaden.